![]() |
|
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Dan blijft het leuk ![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ook ik had vandaag weer geluk, een rode 328 op de A13.
|
|
|
|||
|
|||
|
Is dat niet IPF die ben ik toen ook op de A13 tegen gekomen.
Hij heeft een rode 328 met nieuw type kenteken uit me hoofd ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
mijn schoonzus heeft een "S": rijdt in principe niet verkeerd hoor: heb er een paar keer mee gereden, maar tis nie mijn ding......
|
|
|
||||
|
||||
|
Reed in tegenovergestelde richting dus een kenteken heb ik niet gezien door de vangrail. Zag 'm ook aan de late kant want het was weer eens achterlijk druk daar, dus het was opletten geblazen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Wederom een 575 M GTE gespot, die langs mijn werk voorbij kwam rijden....
|
|
|
||||
|
||||
|
Gespot tijdens onze vakantie in Schoorl...wat een plaatje
![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Die 599 is van een meneer die een hersluitbaar blikje heeft uitgevonden, en het is niet z'n eerste Ferrari.
In Bergen rijden er overigens nog een paar in de rondte. 512BB, Daytona, testarossa, verschillende 360's, 430's, een 612, en een aantal 308/328's.. Ik kom ze momenteel zeer regelmatig tegen. Ik maak er geen foto's van, want ik zou dat zelf ook niet zo kunnen waarderen.. In schoorl ben je mw. Bakker niet tegengekomen. Gepensioneerd, hoge hakken, en dagelijks naar de bakker en slager met de 360.. Hans |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Overigens, als je een F rijdt (of welke auto met een nieuwwaarde van een leuk huis dan ook) loop je het risico dat je auto gefotografeerd wordt. Internet staat er vol mee.Maar ik respecteer je mening. (hopelijk jij ook de mijne...) |
|
|
||||
|
||||
|
Gezien op de Nurburgring
|
|
|
||||
|
||||
|
Dat is precies dezelfde 458 Italia die ook gestraald heeft in de Top Gear review van afgelopen zondag!
![]() Lekkere foto's! ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Vanmorgen vroeg op de van Baerlestraat in A'dam Oud Zuid een Ferrari 360 Spider gespot. Wat een heerlijk geluid had deze....
|
|
|
||||
|
||||
|
Wat een vervelende manier om de dag mee te beginnen!
![]() Ik ben vanmiddag even bij Wim wezen buurten en meteen gekeken hoe het stond met de GT/M's natuurlijk. Was erg gezellig en de tijd vliegt dan om he?! Zeker als je zit te kwijlen bij z'n modellen: heb o.a de SWB van CMC zitten bestuderen: fenomenaal man! Maar goed, op de terugweg op de A15 een zwarte 599 Fiorano gespot. |
|
|
||||
|
||||
|
Volgens mij het exemplaar uit de Supertest van het Duitse blad Sportauto.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Heb net van af botlek tot aan afslag A13 den haag achter een 328 gezeten.
Hij ging richting amsterdam. Kenteken **-GG-ND Iemand van hier? Heb nog foto's gemaakt. Die komen nog ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik ben vanmorgen richting Eindhoven op de A58 een rode F355 tegengekomen die richting Tilburg reed....
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja! ik mag ook een keer!
![]() 360 Modena geel van Ferrari-rijden.nl op de snelweg vanuit Groningen richting Drachten. Helaas niet met mij aan 't stuur ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
inderdaad jammer, want hij rijd zo lekker! (of had ik dat beter niet kunnen zeggen....
) |
![]() |
| Thread Tools | |
|
|