![]() |
|
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Bedankt voor die thermostaat! Heb em getest in pot water en hij ging netjes open (alletwee trouwens)
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Heftig dit!! Het lijkt er op dat je (nog) niet zorgeloos mag genieten van je schip... Gelukkig ben je niet snel uit het veld te slaan en zo te zien vordert het herstel met grote sprongen. En weer een ervaring rijker!
Succses met de reparaties en beterschap voor de blauwe duivel ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
thanks voor de komst en vooral jij bedankt voor het ahterlicht we spreken weldra eens af om te gaan rijden ![]() gisteren nog wat verdergedaan (natuurlijk ) eerst wat gewreven en dan een finisching laag (fijne) mastiek gezet op die ik vandaag nog wat zal bijwrijven. als alles meevalt dan kan die richting de carrossier vandaag of maandag voor een laag grondverf... |
|
|
||||
|
||||
|
amai, wat zei je zondagavond, een beetje schade door een klapband. jammer dat ik je oproep gemist had, 'k ging minder furieus afgekomen zijn met een reservewiel.
succes met de herstelling en tot de volgende. kristof. |
|
|
||||
|
||||
|
Wow!
![]() Had dit ff een tijdje niet gevolgd, zie nu dat er heftige dingen gebeuren. 220 en dan een klapband is geen katte(n)pis [ off-topic: verrekte moderne spelling, wat is het nou, n of geen n? ] Is de schade beperkt gebleven tot blik, lamp, etc., of heb je ook iets aan je chassis opgelopen? Hoop van niet. Herstel vordert zie ik, succes! . |
|
|
||||
|
||||
|
Enzo, dat ben ik vergeten vragen, maar waarom is de binnenkant van de groef nog rood eigenlijk? Als dat toch gespoten is? Ik neem aan dat dat origineel ook zo was, niet? Ik dacht echt dat de wagen rood was en bestickerd? Maar het blauwe is gespoten en de rest bestickerd, he?
|
|
|
||||
|
||||
|
@ IPF : het is katteNpis.
Maar als je geduld hebt, heb je met kattepis over enkele jaren terug gelijk... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Ik snap er ook helemaal niks meer van (sorry dat dit n bietje OFF TOPIC is):
Toen ik op de MAVO zat, snapte ik er niks van.....op de MTS leek het alsof ik het licht had gezien (met een 9 voor ned.), maar toen ze naderhand de hele speling op z'n kop (of is het hoofd? ) hadden gehaald was ik het spoor weer bijster! |
|
|
||||
|
||||
|
Enzo, hoe zit het met het herstellen van de 308?
Al een aardig eindje op weg? |
![]() |
| Thread Tools | |
|
|